Заголовок сторінки сайту
Назва сторінки або документа часто використовується у пошуковому запиті. Коли ви робите будь-який запит, результат видачі складається з опису сайту та його назви. Заголовок сторінки та документа сильно впливає на пошукові машини, тому в ньому неодмінно має бути ключова фраза або слово. Це один із найважливіших внутрішніх факторів будь-якої оптимізації.
Будь-який документ на сайті має свій унікальний заголовок. Тому що будь-яка сторінка оптимізується за ключовою фразою чи словом. Зазвичай, на сайті не існують сторінки, у яких ключова фраза або слово збігаються. Також заголовок знаходиться у видачі за пошуковим запитом. Саме його побачать користувачі і саме на нього вони натискатимуть. Тому заголовок має бути таким, щоб концентрувати на собі максимум уваги.
Тег title має дві мети. Перша, в ньому повинні бути ключова фраза та ключові слова, а по-друге, це має привертати увагу користувача. Перелічувати всі ключові слова та фрази дуже нерозумно. Можна використовувати інші способи. Наприклад, написати ключове слово чи фразу і через тире написати привабливе визначення ключовика. Ще один приклад, перед назвою документа ставимо символ – >>. Цей спосіб загострює увагу користувача на назві сторінки тощо.
Цитата або повний повтор запиту
Це специфічний прийом, коли запит розміщується на сторінці в тому вигляді, в якому запитали користувачі з пошукової системи. Вкрай бажано розмістити цитату ближче до початку документа. У багатьох випадках цей прийом дуже впливає на релевантність сторінки сайту.
Щільність слів на сторінці
Одним з основних факторів релевантності сторінки сайту є кількість ключових слів та фраз на сторінці ресурсу, під які ви оптимізуєте цю сторінку. При цьому враховуються різні відмінки, форми та словосполучення. Найкраще, якщо слова знаходяться в тому ж відмінку, що і запит з пошукової системи. Щільність слів на сторінці – це багаторазовий повтор запитуваного слова чи фрази стосовно тіла тексту.
У цій справі головне не переборщити. Ключові фрази та слова на сторінці сайту повинні застосовуватися природно, інакше текст буде нечитабельним або “важкочитабельним” для користувачів ресурсу. Якщо ви занадто часто вживатимете ключові слова, то пошукова система вирішить що ви хочете її обдурити і розмістить Ваш сайт в пошуковій видачі значно нижче.
Заголовки H1…H6
Ці заголовки присутні на самій сторінці сайту. Ключова фраза або слово має бути в цьому тегу. Необхідна лише одна згадка ключовика в головному заголовку (H1).
Виділення тегами strong, b, i
Вживання таких тегів дозволить виділити ключові фрази та слова на тлі тіла всього документа. Пошукові системи звертають увагу на виділення ключових слів і фраз. Чим більше виділено, тим вища релевантність самої сторінки сайту. Найголовніший вплив на релевантність сторінки має тег <strong>.
Внутрішня перелінковка сторінок сайту
Якщо на ресурсі багато сторінок, у текстах необхідно застосовувати посилання для переходу на інші документи ресурсу. Це набагато піднімає релевантність сторінок сайту, на які ви послалися посиланням.