Люди, знайомі з Інтернетом “із середини”, знають, що являють собою біржі посилань. Це майданчики, за допомогою яких можна обманювати пошукові системи в автоматичному режимі. Як відомо, головним критерієм для ранжування документів у пошуковій видачі є наявність тематичних посилань.
Де взяти посилання з потрібним описом? Купити за гроші в Sape! Усього за 10 центів на місяць ви самі вибираєте собі майданчик, на якому стоятиме посилання на ваш ресурс. Звісно, ціна залежить від показників донора. Якщо ви просто хочете просунутись у пошуковій видачі, то підійдуть і нульові сайти. А ось для підняття тематичного індексу цитованості потрібні солідніші раби.
До речі, як щодо рабів? Між іншим, один мій знайомий побував у цій шкурі. Купив 20 доменів, сплатив хостинг, залив унікальний контент, дочекався індексації сайтів пошуковими системами та став, що називається, SEO-баригою.
Виставляв смішні ціни на посилання зі своїх сателітів. У результаті за 4 місяці одержав 1000 рублів. За мірками Sape, це вважається непоганими грошима для нульового проекту. Вам смішно? Адже всюди пишуть про божевільні доходи з бірж посилань…
Частково це правда. Наприклад, якщо у вас ТІЦ та PR зашкалюють, то можна продати посилання і за 600 доларів на місяць. Тільки в Рунеті дуже мало людей, які готові ризикнути своїми якісними сайтами заради вигоди.
Ось так і виходить, що біржі посилань – це могили для сайтів, які не мають ні відвідуваності, ні значних показників. Зрештою, пошукові системи їх банять, через що сателіти більше не здатні приносити дохід. Одним словом, шкурка вичинки не варта. Принаймні для нових продавців.
Якщо ж ви купуєте посилання на біржах посилань, а сайти-донори згодом песимізуються пошуковими системами, то що чекає на ваш сайт? У кращому випадку – ніякої користі від таких посилань, у гіршому – ваш сайт потрапляє “під ковпак Мюллера”.