Надати інформацію про свою справу чи свою організацію в Інтернеті — це не просто модно, давно вже не є просто хорошим тоном або показником просунутості, це – нагальна необхідність.
Все-таки, криза на сьогоднішній день торкнулася багатьох людей і організацій. Маса працездатного населення просто потрапила під скорочення і залишилася без засобів для існування.
Як не дивно, криза абсолютно не торкнулася всесвітньої мережі – Інтернету. Навпаки, дуже багато хто почав вкладати кошти в мережу, тому що в Інтернеті набагато надійніше, стабільніше і немає кризи.
З появою віртуального світу туди перекочувало практично все, що оточує нас у реальному світі: магазини, послуги, розваги. Щоб цей світ виглядав якомога гармонійніше, кожна компанія хоче відзначитися в ньому, і не важливо, з якою метою – заради прибутку чи просто для довідки. І всі пристойні компанії рано чи пізно заявляють про себе в Інтернеті.
Хто не користується Інтернетом сьогодні, буде користуватися ним завтра. Обов’язково, без жодних сумнівів. Обов’язково буде насамперед використовувати Інтернет для пошуку партнера або потенційного покупця.
Сайт-візитка зазвичай містить від 5-20 сторінок. Але такий невеликий сайт здатний вирішити безліч завдань:
- пошук нових клієнтів
- імідж фірми, розповідаючи про її діяльність
- розвиток та вдосконалення.
Ми рекомендуємо наступні типові розділи для сайту-візитки:
- Головна сторінка. Про компанію
- Товари та послуги
- Новини компанії
- Прайс-лист
- Акції та спецпропозиції
- Партнери
- Клієнти та рекомендації
- Статті сайту
- Контакти
Новини та статті можна додавати за необхідності у відповідний розділ. Також легко видаляються вже опубліковані. Кількість розділів можна зменшити чи збільшити. Сайт-візитка – це ідеальний варіант для маленьких фірм, для тих компаній, які бажають надати своїм клієнтам можливість дізнатися більше про них за допомогою інтернету.