Ще до створення сайту у Вас у голові має бути чіткий план, яким чином Ви боротиметеся за свого відвідувача. У більшості випадків саме пошук є головним інструментом залучення людей на сайт та успішного просування вашого ресурсу.
У той же час не забувайте про те, що якщо Ваш сайт націлений на вузьку аудиторію, важливо визначити його ядро. Йдеться про ключові слова, за якими Ви знаходитиметеся в пошукових системах на перших позиціях.
Визначте, які ключові слова найбільше відповідають Вашому сайту. Постарайтеся зробити це завчасно, ще до створення сайту. Таким чином, у майбутньому Вам вдасться заощадити гроші та час.
Ключові слова можна підбирати різними способами. Наприклад, можна використовувати бази ключових слів (база Пастухова є найвідомішою), спеціальні програми тощо. Втім, Вам, напевно, цікаві лише безкоштовні методи.
Насамперед, нам потрібно зробити наступне:
- Важливо визначити тематику Вашого сайту
- Потім потрібно встановити ключові слова
- Останній пункт – написання seo-статті, у якій використовуються ключі
Розберемо алгоритм роботи на прикладі сайту, тематикою якого є підбір ключових слів.
Метод №1
Найпростіше забити цей запит в Яндекс або Google, подивившись підказки. У той самий час даний метод є дуже трудомістким, особливо якщо йдеться про дуже великий сайт. Для сайтів із вузькою тематикою, втім, цей спосіб є ідеальним. Мова йде про випадки, коли потрібні низькочастотні слова.
Метод №2
Другий метод пов’язаний зі статистикою ключових слів в Яндексі. Переходимо за посиланням http://wordstat.yandex.ru/?cmd=words. Вибираємо регіон. Статистика має бути максимально точною. Вводимо ключове слово, одержуємо результати.
У лівій колонці представлені необхідні Вам ключові слова, які користувачі вбивають у пошуковику. У правій колонці розташовуються схожі на Ваші ключові слова (люди разом з Вашим ключовиком шукають інші слова). Щоб зрозуміти схему роботу, Ви зможете спробувати й інші ключі.
Важливо завважити, що цифри, які вказуються поруч із ключовим словом, не є точними. Вони демонструють статистику по різним комбінаціям та суміжним словам. Для отримання більш точної статистики за ключовиком, його потрібно взяти в лапки.
Метод №3
Третій спосіб базується на планувальнику ключових слів Adwords. Він знаходиться в Google Adwords. Щоб зайти до нього, потрібно лише увійти під своїм логіном до облікового запису Google. Посилання — https://adwords.google.com/ko/KeywordPlanner. Після відбору необхідних Вам та найпопулярніших ключових слів, потрібно буде написати статтю з ключовими словами.
Найкращий варіант – це постановка 1-3-5 ключових слів (все буде залежати від обсягу статті). Головне – не переборщити. У деяких випадках потрібно просто оптимізувати вже готову статтю. При цьому важливо враховувати перегляд статистики ключових слів.
Список найголовніших речей, які потрібно робити з постом під час оптимізації:
- Прописуємо ключовик у title (до статті – мета-теги)
- Ключові слова застосовуємо в alt до картинок
- Застосовуємо ключові слова в «тілі» статті
Втім, важливо не перестаратися. Стаття не повинна бути занадто великою або надто напханою ключовими словами. Інакше вона буде нечитабельною. Ранжуватися величезна стаття також буде погано. Зверніть увагу на конкурентів, які за Вашими ключами знаходяться у топі. Це допоможе Вам краще розібратися в суті процесу.
А які методи використовуєте ви? Поділіться досвідом.