Коли сайт готовий і вже трохи розкручений, буває, хочеться просто зітхнути з полегшенням і почати смакувати заслужений відпочинок. Буває, звичайно, відпочити хочеться і незаслужено, але про це ми не говоритимемо зараз!
Після того, як наш сайт “встав на ноги”, варто поставити питання, як часто ми будемо займатися оновленням його контенту.
В ідеалі, звичайно ж, регулярне оновлення тематичним, унікальним матеріалом. Цим нашкодити не можна, тільки користь буде.
Адже з погляду пошукових роботів (Гугл, Яндекс..), контент, який регулярно оновлюється на сайті – ознака серйозності намірів його власників і корисності сайту для відвідувачів.
Якщо новоявлений сайт виліз на перші сторінки пошукових систем, маючи у своєму арсеналі 5-6 непоганих статей, а потім на півроку застиг як на фотографії, то у роботів зникає потяг туди часто заходити.
І справді, навіщо? Роботи і так не в проворот, немає сенсу часто переіндексовувати сторінки сайтів, які ніколи не змінюються.
Це не означає, що ваш сайт відразу ж звалиться на задвірки пошукової видачі, тому що тут ще відіграє роль активність ваших конкурентів, поява односторонніх посилань на ваш ресурс та інші фактори.
Але така можливість, звісно, збільшується.
“Бобік здох!” – подумав Гугл і пішов далі. ))
Добре розкручені, “стародавні” сайти можуть і не змінювати контент, і навіть іноді брати контент з інших сайтів. Пошуковики все одно довіряють їм більше і не знижують їх позиції.
Але до статусу стародавнього сайту потрібно ще дорости. Це, як правило, сайти, які знаходяться в мережі більше року, мають велику кількість тематичного унікального контенту та односторонніх посилань, хорошу відвідуваність.
Буває, що й деяким молодим сайтам вдається “проїхатися” на тому самому наповненні цілий рік. І у нас таке було. Якось добре оптимізований і розкручений сайт ще довго збирав плоди знаходження у топі Гугла практично без жодного оновлення. Приблизно рік. Згодом багато позицій було завойовано новими сайтами-конкурентами.
Найважливіше, що потрібно мати на увазі, це те, що пошукові системи для кожного сайту встановлюють свій режим відвідування. Наприклад, один популярний портал індексується щодня, а інший сайт-візитка – раз на місяць.
Тому потрібно розуміти, що якщо ви “закинете” свій сайт, а потім раптом захочете додати на нього важливої інформації, не дивуйтеся, якщо до появи її в індексі пройде не один тиждень.
Висновок такий, що легше підтримувати прийнятний режим відвідування свого сайту роботами, ніж потім його відвойовувати.
Оновлювати контент – не означає переробляти кожну сторінку від і до, хоча непогано, якщо на багатьох сторінках є блоки, де змінюється інформація: коментарі, анонси новин, топ статей місяця…
Це може бути і просто додавання нових сторінок без зміни старих. У такому випадку роботи частіше скануватимуть ті ваші сторінки, звідки ви регулярно анонсуєте посилання на новий матеріал.
Іноді здається, що можна і не працювати регулярно з новинками на сайті, а просто під час додавання нової сторінки розкидати посилання на неї по закладкам, і тоді Google знайде її швидше. Правда, знаходить. Але не завжди відразу індексує. Чому – невідомо, може свою образу демонструє :)) Бувало, що Google вже купу закладних сторінок з посиланнями на покинутий сайт проіндексував, а ефекту все одно нуль, не хоче їсти нових сторінок з цього сайту і все тут.
З сайтами, які часто оновлюються, такого не буває.
Отже, як часто потрібно оновлювати контент на своєму сайті?
Якщо вам важливо, щоб ваші нові сторінки індексувалися швидше – чим частіше, тим краще. Бажаєте щоб новий матеріал опинявся у пошуковій видачі вже через кілька днів після орозміщення на сайті – краще оновлюйте хоча б раз на тиждень.
Якщо вас влаштує, що після вивішування нової статті вона потрапить до індексу лише через місяць – оновлюйте раз на місяць.
Рідше оновлювати немає сенсу радити, бо це вже не оновлення виходить, а косметичний ремонт осиротілого сайту.