SEO-оптимізація

Головна » Статті » SEO-оптимізація
SEO-оптимізація

Сьогодні багато хто має слабке уявлення про таке поняття як “SEO-оптимзація сайту”. Хтось знає, що це якимось чином пов’язано із просуванням сайту, і на цьому часто справа обмежується. То що таке SEO-оптимізація і навіщо вона потрібна?

SEO – це абревіатура від “Search Engine Optimization” (перекладається як оптимізація під пошукові системи).

Не seoсекрет, що в більшості випадків основна частка відвідувачів приходить на сайт саме з Яндекса і Google. Деякі речі пошуковим системам подобаються, деякі – ні. Для того, щоб пошукові системи полюбили ваш ресурс, він повинен бути корисним для користувача і давати максимально повну відповідь на поставлене ним питання. Крім того, сайт повинен мати просту і зрозумілу навігацію, щоб користувач міг легко в ній розібратися і без проблем знайти потрібну йому інформацію.

Google часто говорить про те, що сайт повинен створюватися саме для людей, і при ретельному підході до контенту та юзабіліті позитивний результат не забариться. Однак, пошукові алгоритми не досконалі, і те, що зрозуміло людині – не завжди буде зрозуміло роботу. Тому рано чи пізно, але займатися SEO оптимізацією доводиться всім, хто зацікавлений в отриманні трафіку з пошукових систем. Важливо пам’ятати, що SEO – це не панацея, а довгий та копіткий процес. Є чорні методи SEO, є білі. На даний момент в Інтернеті активно використовуються і ті, й інші – https://www.site-free.com.ua/ua/rozkrutka/chorna-ta-bila-optimizaciya.html.

Чорне та біле SEO

Білі методи – це скрупульозне дотримання рекомендацій пошукових систем щодо створення якісного сайту. Біле SEO не порушує правил пошукових систем і покликане допомогти пошуковим системам зрозуміти, що та чи інша сторінка дійсно релевантна тому чи іншому пошуковому запиту.

До білих методів пошукової оптимізації можна віднести такі дії, як:

  • Оптимізація вмісту під пошукові запити. В даному випадку мається на увазі помірна та якісна оптимізація – переоптимізовані тексти пошуковим системам довіри не вселяють. Хороший текст повинен мати низький показник нудоти, добре і легко читатися, містити в собі помірну кількість ключових фраз (приблизно 5% від загального обсягу статті).
  • Оптимізація мета-тегів. Правильно заповнені (без фанатизму) мета-теги та title також допоможуть пошуковим системам зрозуміти, що релевантне, а що ні. Вміст title і мета-тегів має точно відповідати тексту самого матеріалу, інакше це може бути сприйняте як спроба видати нерелевантну сторінку за релевантну, що призведе до песимізації.
  • Створення ЛЗУ. ЛЗУ – це абревіатура від “людинозрозумілий урл”. ЛЗУ дозволяє розмістити ключову фразу безпосередньо у http-адресі сторінки, що вкаже пошуковикам на основну тему матеріалу. Звичайно ж, ключ в урлі повинен відповідати змісту сторінку.
  • Внутрішня перелінковка сторінок. Внутрішня перелінковка – це коли в тілі статті на вашому сайті розміщується посилання на іншу сторінку вашого сайту, близьку за тематикою. Робиться це для зручності користувачів, покращення поведінкових факторів на вашому сайті та прискорення індексування.
  • Поліпшення юзабіліті сайту. Юзабіліті – це “зручність використання українською”. Іншими словами, не потрібно ховати корисні для користувача сторінки далеко від головної сторінки. Також намагайтеся розміщувати матеріали на сайті таким чином, щоб відвідувач вашого ресурсу міг легко ознайомитися з усіма сторінками, які йому цікаві, без додаткових зусиль.

Існує ще безліч способів зробити свій сайт привабливішим для пошукових систем, але всі ці способи зводяться так чи інакше до одного простого правила: що добре для користувача – добре і для пошукового робота. Зараз же розберемося з тим, що стосується чорних методів SEO і як робити не треба:

  • Клоакінг. Даний термін з’явився нещодавно і стосується тих сайтів, які віддають різний контент користувачам та пошуковим системам. Тобто, коли користувач заходить на сайт – він бачить його справжній вміст, у той час як пошуковий робот перенаправляється на іншу сторінку. Даний метод може бути ефективним дуже нетривалий час – рано чи пізно подібний прийом буде виявлено і сайт вилетить із пошуку.
  • Використання дорвіїв. Дорвей – дослівно перекладається як “вхідні двері”. Дорвей є сторінкою, яка була спеціально оптимізована під один пошуковий запит і тому займає верхні рядки пошукової видачі. Служить для перенаправлення на інший ресурс.
  • Спамдексінг, пошуковий спам. Це великий перелік заборонених прийомів на кшталт наповнення мета-тегів невідповідними сторінці ключовими словами, перенасичення тексту ключовими фразами і т.д.
  • Лінкбомбінг. Розміщення посилань на інтернет-ресурс, анкор яких не відповідає змісту кінцевого документа. Перший яскравий приклад лінкбомбінгу – коли сайт американського президента Джорджа Буша опинився в топі Google за запитом “жалюгідний невдаха”.

Перелік чорних методів також далеко не повний, але основні способи маніпулювання пошуковою видачею були названі.

Підписатися
Сповістити про
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі