Уявіть собі, що ви довго шукаєте певну інформацію. Зрештою, ви знаходите сайт, на якому є потрібна інформація, але вона викладена в такій формі, що читати її довго неможливо. Відверто кажучи, таке трапляється досить часто. Що ж відбувається згодом? Не задоволений користувач йде з сайту і майже напевно сайт втрачає користувача назавжди. Отже, якщо головна мета користувача знайти інформацію, то головна мета творця сайту – зробити процес пошуку та обробки інформації найпростішою справою у світі.
Приступаючи до написання тексту для веб-сайту, тримайте в голові декілька простих рекомендацій:
- Текст має бути максимально лаконічним. Тексти великого розміру важко читати з екрана комп’ютера. Постарайтеся уникнути складних слів і конструкцій, якщо зміст не постраждає від цього.
- Текст має бути придатним для швидкого читання, у тому сенсі, що він має бути чітко структурованим. Краще буде розбити об’ємний текст на параграфи. Використовуйте підзаголовки та марковані списки.
- Тексти великого розміру потрібно розміщувати на кількох сторінках, пов’язаних між собою посиланнями.
- Якщо у вас є матеріал, який може повніше розкрити зміст тексту, не поспішайте обтяжувати його нудними фактами. Розміщуйте у потрібних місцях посилання на такий матеріал. Якщо користувачеві потрібна детальніша інформація, він легко зможе прочитати її на іншій сторінці.
- Інформація не повинна подаватися лише у формі тексту. Буває дуже нудно читати голий текст. Не нехтуйте використанням картинок, фотографій пов’язаних із вмістом основного матеріалу.
- Будьте обережні: однієї ілюстрації не достатньо для великого тексту і багато зображень – теж не найкращий варіант, сторінка завантажуватиметься довго, а це дратує.
- Слід також вибрати правильний розмір зображень. Можна порекомендувати використовувати зображення шириною в 150-200 пікселів.
- Перевіряйте текст, не допускайте орфографічних та пунктуаційних помилок, дотримуйтесь елементарних правил – це дуже важливо!
- І остання, але тільки по порядку, а не по важливості, порада: коли ви пишіть текст постарайтеся відповісти на запитання читача – “Як?”, Як мені це зробити? Як я можу знайти? Як я можу придбати? і т.д. Тільки так ваш сайт стане корисним ресурсом.