Оптимізація мета-тегів title, description, keywords

Головна » Статті » Оптимізація мета-тегів title, description, keywords
Оптимізація мета-тегів

Відповідно до стандартів, кожна веб-сторінка повинна мати мета-теги title, description, keywords.

<title> – назва (заголовок)
<description> – опис документа
<keywords> – ключові слова

Назва та опис документа (мета-теги title і description) виводяться на сторінках пошукових систем:

Ці теги мають допомогти пошуковим роботам зрозуміти тематику даної сторінки.

Сьогодні дехто стверджує, що значення цих тегів знизилося у зв’язку з тим, що вебмайстри почали зловживати ними та безсовісно напихати ключовими словами. Це не зовсім так.

Роботи дійсно стали більше уваги звертати на сам зміст сторінки, на той текст, який пишеться вже в тілі документа. Однак особисті спостереження свідчать про те, що оптимізація мета-тегів, як і раніше, має помітний ефект на положення сторінки у видачі – https://www.site-free.com.ua/ua/articles/seo-optimizaciya.html. Інша річ, що на одних keywords не виїдеш, але якщо сторінка має гарне текстове наповнення, а ви ще й правильно заповните title, description та keywords, ваші шанси на успіх значно зростають.

Нерозумно очікувати, що сайт supergvozdi.blah з’явиться на першій сторінці Google або Яндекс за ключовим словосполученням “супер цвяхи”, якщо в назві сторінки (title) написано “supergvozdi.blah – забий і не бійся!”, а в описі (description) щось на кшталт “Фірма допоможе вам забити за доступною ціною” :))

У такій ситуації він швидше з’явиться під запитами “supergvozdi.blah” або “забий і не бійся”, і то за умови, що на останню фразу не багато конкурентів, і що вона є в тексті сторінки :)).
Що має бути у мета-тегах? Есенція найважливіших слів для цієї сторінки. Не для всього сайту, а для кожної сторінки окремо. Якщо сторінка розповідає про нові технології у забиванні цвяхів, то і її назва має бути “Нові технології в забиванні цвяхів”, а опис щось на кшталт “Нові технології в забиванні цвяхів. Забивання цвяхів у 21 столітті.” Ну і в ключових словах не забудьте про “нові технології в забиванні цвяхів, забивання цвяхів”. Однак не перестарайтеся із ключовими словами, пишіть більш-менш “людські” описи, щоб ваш сайт не забанили за спам. Не повторюйте ключові слова, а пишіть нові словосполучення, відміняйте ці слова, змінюйте іменники на дієслова і т.п.

Врахуйте, що назва та опис сторінки мають зараз найбільшу вагу (title та description).

Не виносьте в мета-теги слова, які не зустрічаються або майже не зустрічаються у тексті – це марно. Пошуковик почитає ваш твір, і “подумає”, що ви не спали напередодні, тому пишете опис, який зовсім не відповідає тексту сторінки. Так вони і думають, коли відкривають черговий сайт із доменним ім’ям у полі назви. Качають віртуальною головою, і запихають такий сайт десь на 235 сторінку видачі результатів.

Підписатися
Сповістити про
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі