В інтерв’ю, яке Метт Каттс дав ще у 2013 році, він заявив, що Google йде до “діалогового пошуку”. Інтернет-користувачі все частіше користуються смартфонами та голосовим пошуком – тому Google хоче відповідати трендам. В результаті з’явився алгоритм під назвою Колібрі – як він працює? Давайте розберемося.
Як працює Колібрі
Спочатку Колібрі аналізує запит користувача, перевіряє його на синоніми, якщо потрібно – модифікує і вже потім формує видачу. При цьому у формуванні СЕРПу перевага надається документам, які з великою ймовірністю зможуть відповісти на запит користувача. Які це документи? Це сторінки, чия назва містить питання.
Я спробував використати знання про Колібрі на практиці та створив під цю справу спеціальний сайт. Проаналізувавши статистику, побачив, що починаючи з 14 вересня на сайті спостерігається збільшення трафіку з Google. На домені проіндексовано всього 50 сторінок, але він отримує по 170 уніків на день – все після апдейту Колібрі. Які особливості цього сайту?
- Кожна його сторінка як заголовок (так і підзаголовок) містить питання
- Середній розмір сторінки – від 1300 до 3800 слів
- Домену – лише декілька місяців, він зареєстрований вже після Пінгвіна 2.0
- Вся робота з лінкбілдингу полягала у проставленні декількох коментарів на релевантних блогах
Порівняємо це з іншим, більшим доменом, сторінки якого не мають питань у заголовках – тут явно спостерігається падіння трафіку.
Що може запропонувати SEO в умовах Колібрі?
Фактично, Колібрі нічого не змінила ні в роботі з посиланнями, ні в ON PAGE оптимізації – вона просто зробила пошук трохи іншим. Більше зручним для кінцевого користувача.
Тепер Google хоче взаємодіяти з користувачами в діалоговому режимі. Відповідно, Google формує видачу на основі наднизькочастотних запитів – довгих фраз, зазвичай – питального характеру.
Все, що потрібно робити, щоб мирно співіснувати з Колібрі – орієнтуватися на пошукові запити, які включають в себе слова:
- Хто
- Що
- Коли
- Як
- Де
- Чому
Якщо ви продаєте будь-який товар – Колібрі надає унікальну можливість отримувати трафік, просто відповідаючи на запитання про цей товар. Колібрі не змінила стратегію СЕО – вона змінила стратегію контенту. Апдейт – мій сайт почувається все краще та краще.