1. In-depth articles
Часто в основній видачі Google з’являється блок посилань під назвою “In-depth articles” (цей термін можна перекласти, як “Статті по темі”), в якому розміщуються посилання на статті, пов’язані з запитом користувача.
До таких статей включається лише якісний контент. За даними MOZ, In-depth articles показуються вже для 6% всіх пошуків на Google, а приріст трафіку на сайтах із такими статтями може досягати 10%.
Щоб з’явитися у списку In-depth articles, ваша стаття повинна мати відповідну розмітку, мати підтверджене авторство, задовольняти вимоги Google щодо розбиття сторінок та використання атрибуту canonical. Як картинку-логотип можна використовувати дефолтне зображення на вашому профілі Google+ (попередньо потрібно поставити на Google+ посилання на свій сайт).
2. Поведінкове ранжування
Чи можна підняти сайт у видачі, покращивши користувальницький відгук? У багатьох випадках – так.
З одного боку ми знаємо, що Панда спрямована проти неякісних сайтів. З іншого боку – Google вміє відстежувати задоволеність користувача. Ця методика називається “довгий клік” – коли користувач клікає на сайті у видачі і довго не повертається на пошуковик – значить він знайшов те, що шукав.
Багато хто вірить, що якщо вони зможуть довше утримувати відвідувачів на сторінках своїх сайтів (або просто якось примушувати їх НЕ повертатися назад до Google) – то позиції їхніх сайтів покращаться.
Якщо у ваших посилань вистачає на 5-у позицію у видачі – їх має вистачати і на 1-у позицію.
3. Річ-сніпети
Google постійно розширює асортимент річ-сніпетів, які можуть відображатися в результатах видачі. Тепер сюди входять події та пісні, рецепти та відгуки, відео та багато, багато іншого. Річ-сніпети безперечно підвищують ваш CTR у пошуковій видачі.
4. Відео-сніпети
Відео-сніпети привертають увагу більше, ніж будь-які інші річ-сніпети, навіть – фотографії авторів статей.
Щоб виводити у видачі відео-сніппет, вам навіть не потрібний обліковий запис на Google+. Просто створіть для відео XMLSitemap та використовуйте на сторінках сайту спеціальну розмітку SHEMA.ORG для відео.
Існує декілька відео-хостингів, які роблять все це автоматично – наприклад, Wistia (до трьох відео – безкоштовно, далі цінник починається з 25 та закінчується 300 доларами (повний анлім)).
Підказка: і SCHEMA.ORG, і XML Sitemap дозволяють явно вказати для відео картинку-прев’ю. Ця картинка дуже позначається на CTR.
5. Авторство в Google
Після того, як ваша фотографія почне з’являтися у видачі поруч із вашими статтями – ви необов’язково почнете отримувати більше трафіку. Але якщо ця фотографія буде правильною – обов’язково почнете.
Використовуйте реальне фото, а не малюнок, іконку чи логотип компанії.
Використовуйте контрастні кольори. Фотографія – маленька. Щоб виділитися на сторінці, вона має бути достатньо контрастною.
Орієнтуйтесь на аудиторію. Юні фанати Діснея не будуть кликати на фотографію нудного дядька. І навпаки.
6. Зменшення часу завантаження сторінки
Прискорення завантаження сторінок не тільки покращує відгук користувача, але й підвищує ваші позиції у видачі (і цей факт Google підтвердив ще в 2010 році).
Цікаво, але в цьому плані важлива навіть не сама швидкість завантаження сторінки, а час, який потрібний серверу на видачу першого байта даних (т.зв. TTFB – Time To First Byte).
7. SEO для смартфонів
Швидкість завантаження сторінок також важлива і для мобільних пристроїв. І вона також впливає на мобільну видачу.
Крім швидкості, на місце у видачі впливає оптимізація сайту під мобільні пристрої. Google заявляє, що помилки на смартфонах ведуть до зниження позицій сайту в мобільній видачі. До таких помилок належать:
Редирект мобільних відвідувачів на неправильний URL
Вбудовування в сторінку відеоролика, який смартфон не може відтворити (FLASH відео на iPhone, наприклад)
Поп-апи, які важко закрити (внаслідок особливостей мобільного інтерфейсу)
Занадто маленькі літери та кнопки
Ще Google рекомендує робити для мобільних сайтів гумовий (т.зв. responsive) дизайн, але багато сайтів, включаючи Apple.com, чудово обходяться і без нього.
8. Інтернаціоналізація контенту
Якщо ваш бізнес може мати клієнтів в інших країнах – чому б не перекласти ваш контент на відповідні мови? Підберіть місцеві ключові слова та оптимізуйте під них локалізовану версію сайту.
9. Google+
Якщо ви розшарюєте контент на Facebook або Twitter – ваші друзі по соціальних мережах побачать його, тільки якщо зайдуть на ці соціалки. А якщо ви розшарите контент за допомогою Google+, ваші друзі та знайомі будуть бачити його щоразу, коли шукатимуть щось у Google.
Найпростіший спосіб досягти цього – додати у свої кола більше людей і періодично розшарювати в Google+ цікавий контент. Контент, розшарений в Google+, нерідко виводиться серед результатів нормальної видачі (неперсоналізованої – видимої всім користувачам).
10. Оптимізація сніпетів
За останні кілька років Google змінив правила щодо довжини заголовка сторінки у видачі. Тепер вона визначається не кількістю знаків, а пікселями. Більшість заголовків не можуть бути довшими за 500 пікселів (ця цифра не є офіційною і продовжує змінюватися).
Оскільки 500 пікселів – це не той показник, яким можна виміряти текст, рекомендується робити довжину заголовка сторінки 60-80 символів.
Ще одне важливе зауваження стосується мета-описів. Google заявляє, що мета-описи, які дублюються, – це погано. Метт Каттс написав: “Або ваш мета-тег опису (meta description) є унікальним для кожної сторінки, або вам краще зовсім не мати цього мета-тега”.
11. Оновлення контенту
Сайти, які перестають отримувати нові беки, втрачають привабливість в очах Google. Те саме можна сказати і про сайти, які перестають додавати новий контент і вважають за краще не змінювати старий.
Оновлення старого контенту не гарантує сплеску пошукового трафіку, але для деяких пошукових запитів воно безперечно допомагає.